Mi-e dor de clipele de alta data...

sâmbătă, 8 mai 2010

   Privind în urma,raportandu-mă la trecut si la prezent,ajung la concluzia ca pe zi ce trece îmi doresc din ce în ce mai mult sa pot elimina unele capitole din viaţa mea.Îmi doresc cu foarte multă ardoare sa rup unele pagini din cartea vietii mele.Le-as distruge in mii si mii de bucatele si apoi le-as arde,pentru ca din toata partea asta negativă sa rămînă cenuşa,care va urma sa se piarda in neant.O data cu îndepărtarea acestor capitole,ar dispărea si rănile adînci lăsate în sufletul meu.Asa as putea sa fiu iar fericită in totalitate!Sunt atatea momente pe care mi-as dori sa le aduc in prezent!Îmi doresc enorm sa retraiesc trecutul,sa schimb prezentul,sa-mi fac viata minunata,sa fiu fericită la maxim asa cum era înainte...Mi-e dor de clipele de alta data...