Ganduri...sentimente..prietenie adevarata...****te iubesc Denisa*****

marți, 1 iunie 2010

        Este minunat sa stiu ca intr-un colt al acestei lumi exista o persoana care mi-a fost mereu aproape,inca din frageda copilarie si continua sa-mi fie aproape sufleteste indiferent de faptul ca ne despart sute de kilometri.Am fost cele mai bune prietene de cand ne-am cunoscut si suntem in continuare.Ma gandesc cu nostalgie la toate clipele petrecute impreuna.La scoala eram impreuna fiind colege de banca,iar mare parte din timpul liber il petreceam tot impreuna,locuind foarte aproape una de alta.Acum locuim in colturi opuse de tara,intre noi sunt sute de kilometri si mult timp ce s-a scurs fara sa ne vedem,dar si asa,continuam sa fim prietene,cele mai bune prietene.Ne-am maturizat impreuna.Eu stiu totul despre tine,tu stii totul despre mine,privim una in sufletu alteia ca intr-o oglinda...Ne uneste totul,incepand de la pasiuni,carti citite,genuri de muzica,filme...tot.Ne uneste acest sentiment pur de prietenie peste care niciodata nu va cadea cortina uitarii. Prietenia noastra inseamna mult prea mult.Cuvintele sunt de prisos,oricat de multe as folosi,nu e de ajuns.Te iubesc mult draga prietena!Iti sunt recunoscatoare pentru faptul ca-mi esti mereu alaturi.Niciodata nu ai stat cu bratele incrucisate atunci cand am trecut prin momente dificile..Cand totul era negru in jurul meu si cand lacrimile imi inundau viata,tu mi-ai ridicat moralul ,mi-ai  insuflat curaj si nu m-ai lasat sa clachez.Alaturi de tine am trecut mai usor peste momentele triste din viata mea,tu mi-ai dat putere.In tine am gasit o prietena adevarata,o sora,un inger....Randurile ce scriu prietenia noastra nu se vor sfarsi niciodata!!!

2 gânduri:

deenn spunea...

>:D<...
t,i!
a trecut atata timp...>:D< inca putin si ne vom revedea!


miss u much !:x


:*:*:*

SunShine spunea...

@te iubesc mult>:D< si da,sper ca ne vom revedea in scurt timp si nu prin intermediul camerei web!!!

>:d< :*:*:*:*:*:*