Scrisoare catre ingerul meu pazitor

joi, 1 aprilie 2010

  As vrea sa fii aici,nici nu stii cat imi lipsesti...Mi-e dor de tine si de clipele petrecute impreuna.E atat de greu si doare enorm de tare gandul ca nu vei mai fi aici,ca niciodata nu ma voi mai bucura de imbratisarile tale calde,de privirea sincera a ochilor tai albastri,de vorbele tale pline de talc,de sfaturile tale,de glumele ce ma binedispuneau mereu...Chiar daca eram trista,tu reuseai mereu sa ma faci sa zambesc.Tu reuseai sa alungi norii negri de furtuna de pe cerul vietii mele...Tu reuseai sa faci soarele sa apara,mare,zambitor,distrugand nor cu nor...Mi-e dor,mi-e atat de dor de tine,de tot ce are legatura cu tine!Imaginea ta imi apare mereu in minte.Apari ca un inger,imi zambesti si apoi din pacate dispari.Vei ramane mereu o amintire frumoasa pentru mine...Un gand ce va ramane vesnic in mintea  mea, pentru ca te-am iubit,te iubesc si te voi iubi mereu.Uneori  visez ca esti langa mine,ca ma strangi in brate,imi stergi lacrimile si-mi spui ca totul a fost un cosmar si ca tu imi vei fi mereu alaturi...As vrea sa nu ma mai trezesc din vis,as dormi o viata intreaga,pentu ca stiu ca daca deschid ochii si ma uit langa mine,tu nu mai esti,iar cosmarul meu redevine cruda si nemiloasa realitate...As face orice ca sa mai pot trai acele clipe de basm cand tu erai alaturi de mine..Acum viata mea e un cosmar...
  Te voi astepta mereu sa vii macar in vise.Esti ingerul meu.Imi lipsesti mult.Se spune ca timpul vindeca orice rana,dar nu cred ca e asa.Cel putin nu in cazul meu.Timpul trece,dar nu vindeca,el lasa urme din ce in ce mai adanci in sufletul meu.Cu cat trece timpu,cu atat iti simt lipsa din ce in ce mai mult...E o durere ce nu are leac.TE IUBESC!!!Ai plecat si au ramas doar pozele in care eram fericiti si multe amintiri frumoase...  In schimb cand ai plecat ai lasat in urma multe lacrimi  grele si sarate,nopti nedormite,clipe nedorite si multe intrebari fara raspuns...
Am scris aceste randuri dupa dictarea sincera a sufetului si a inimii mele,caci ochii mei nu au mai vazut,erau plini de lacrimi....
P.S ai grija de noi de sus,din cer acolo unde esti!!!Pamantul e mai sarac de cand tu ai plecat!!!TE IUBESC MULT!!!