De ce scriu aici,pe blog ~Leapşă~

luni, 7 februarie 2011


  Pentru mine,blogul echivalează cu o parte din sufletul meu,deoarece în filele acestuia mi-am aşternut o parte din gânduri,majoritatea postărilor având la baza lor crâmpeie din viaţa mea.
  Scrisul reprezintă pentru mine un fel de tratament,o terapie prin care-mi fac ordine printre gânduri şi sentimente.Prin scris reuşesc să le ofer gândurilor mele o notă de claritate,confuzul pierzându-şi din esenţă pe măsură ce cuvintele-şi găsesc locul în pagină.Fiecare cuvânt este scris după dictarea sinceră a inimii mele.Blogul este pentru mine asemenea unei cutiuţe magice în care pot păstra gânduri şi amintiri peste care praful uitării nu se va aşterne,căci totul rămâne scris atât timp cât eu îmi doresc acest lucru.Blogul este unul din locurile în care eu mă joc cu ideile proprii în anuminte clipe şi uneori această joacă are şi urmări drăguţe...
  Am primit această leapşă de la Silvia  şi la rândul meu te invit pe tine cititorule posesor de blog să răspunzi la aceeaşi întrebare.Deci leapşa merge la tot cei ce au plăcerea de a scrie despre acest subiect. 


4 gânduri:

Lavinia Dance spunea...

frumos :):X

SunShine spunea...

@Nu exista: Multumesc frumos:D

Diana spunea...

Uneori sinceritatea mi se pare mai frumoasa decat orice. felicitari

SunShine spunea...

@Diana: Ai atat de mare dreptate.Multumesc pt vizita si bine ai venit la mine in "casuta".