Reintoarcerea la blog

duminică, 23 aprilie 2017

    Au trecut mai bine de cinci de ani de cand nu am mai scris nimic in filele jurnalului meu online....Au mai fost zile cand imi cautam jurnalul pe Google si il rasfoiam retraind clipele trecute de atunci transformate in cuvintele ce mai ''traiesc''si acum...De multe ori am mai simtit nevoia sa scriu,sa imi eliberez sufletul....De multe ori imi asterneam gandurile pe foi ce sfarseau aruncate sau pur si simplu le lasam sa imi invadeze sufletul si mintea...
   M-am intors in lumea cuvintelor...Sunt usor stangace,..Am un amalgam de ganduri ce parca se ''bat'' in capul meu, parca este o intrecere intre ele...Le si aud cum tipa "eu sunt primul gand ce trebuie sa fiu asternut pe hartia virtuala, doar stau de atat de mult timp si ma agit in mintea si in sufletul ei..'',alt gand ii raspunde iritat: "eu trebuie sa fiu transformat in randuri cat mai repede,sunt cea mai noua problema a ei si o chinui atat de tare, trebuie sa se elibereze de mine, nu trebuie sa ma lase sa prind radacini in sufletul ei..." Timid,intr-un colt parca uitat, sta ghemuit un gand ce emana veselie si ma cearta spunandu-mi ca ma plang atat de mult ca ploua cu lacrimi in sufletul meu, incat uit sa ma mai bucur de curcubeu si de soarele ce apare dupa...Acel gand ma provoaca sa scriu orice vreau, dar sa o fac cu incredere si optimism....Ei bine, oare (mai ) pot ?!