Rasarit de soare...

sâmbătă, 24 aprilie 2010

   O raza timida de soare a aparut pe cerul vietii mele...Ea imi va lumina calea si imi va ghida pasii pentru a putea reconstrui cat mai bine puzzelul sufletului meu...Acest "proiect de reconstructie" probabil va dura ceva timp datorita faptului ca piesele sunt multe si mici,sufletul meu fiind sfarmat in mii si mii de bucatele...Fiecare zambet,fiecare stare de bine reprezinta un pas inainte...Ma voi agata cu toata forta de aceasta raza de lumina pentru a-mi infrumuseta viata,pentru a nu-mi dezamagi ingerul...De fapt el este cel ce imi da putere in fiecare zi...El ma ajuta de sus de acolo dintre ingerasi...Ii sunt recunoscatoare ca ma ajuta si nu sunt doar simple vorbe in vant...De fiecare data cand intampin greutati,cand tristetea imi inunda sufletul si situatia pare fara scapare,primesc putere din partea lui,el nu ma lasa sa cedez,ma ajuta,ma sprijina asa cum poate de acolo de sus unde este...Imi apare in vis si ma sfatuieste...Numai gandindu-ma la el,in sinea mea imi spun ca nu pot sa ma las invinsa.Mereu m-a invatat sa nu cedez fara lupta si asta voi face de acum inainte...Trebuie sa fiu constienta de faptul ca orice problema are si o rezolvare....Nu pot sa las timpul sa treaca degeaba...Trebuie sa fac ceva cu viata asta....Trebuie sa-l fac mandru,pentru ca pot si pentru ca vreau sa fiu o invingatoare...Vreau sa fiu ca el...