Rîso-terapie[**bancuri**]

luni, 21 iunie 2010

#####Personalul primăriei unei localităţi descoperă că un renumit avocat din localitate nu a făcut niciodată vreo donaţie către primărie. Persoana care răspundea de acest lucru se deplasează la domiciliul avocatului să-l convingă să facă o donaţie.
- Domnule avocat, cercetările noastre arată că aveţi un venit de peste 500.000 dolari pe an, dar nu aţi făcut vreodată vreo donaţie. Nu aţi vrea să ajutaţi într-un fel comunitatea?
Avocatul rumegă un timp ideea şi apoi răspunde:
- Cercetările dumneavoastră au arătat şi că mama mea este pe moarte după o boală lungă, iar pensia pe care o are este de patru ori mai mică decât preţul medicamentelor pe care ar trebui să le ia pentru a-i mai uşura chinurile?
Jenat, reprezentantul îngână:
- Păi … nu!!!
- Sau, continuă avocatul, că fratele meu, veteran lăsat la vatră, este orb şi condamnat să-şi ducă viaţa într-un scaun cu rotile?
Reprezentantul încerca să-şi ceară scuze, dar avocatul continuă:
- Sau că soţul surorii mele a murit într-un accident de circulaţie, spuse el ridicând vocea, lăsând-o cu trei copii şi fără nici un ban?
Umilit, înfrânt complet, omul murmură:
- Nu am ştiut, îmi pare nespus de rău…
- Atunci, îi taie vorba din nou avocatul, dacă lor nu le dau nici un ban, ce te face să crezi că v-aş da vouă?
 
 
#####Un cuplu căsătorit, în varsta de cam 60 de ani sarbatoreau aniversarea a 40 de ani de la nunta, intr-un mic restaurant romantic si linistit.
Dintr-o data o zână buna, foarte frumoasă a aparut la masa lor.
Ea a spus:
"Pentru că sunteţi un exemplar cuplu căsătorit şi pentru ca v-ati aratat asa de frumos dragostea unul celuilalt, in tot acest timp va voi indeplini doua dorinte - fiecaruia cate una."
Soţia a răspuns: "Oh, vreau sa calatoresc in jurul lumii cu sotul meu iubit".
Zana cea buna a fluturat bagheta fermecata şi - Poof! - Două bilete pentru o croaziera in jurul lumii au apărut în mâinile ei.
Barbatul s-a gandit un moment: "Da, acest lucru este foarte romantic, dar o astfel de oportunitate nu se va mai ivi in viata mea asa ca : dragostea mea imi pare foarte rau, dar dorinta mea este de a avea o soţie cu 30 ani mai tânăra decât mine. "
Soţia sa si zâna cea buna au fost profund dezamăgite, dar o dorinţă este o dorinta.
Deci, zana cea buna a fluturat din nou bagheta fermecata şi Poof! ... barbatul a devenit un mos de 93 de ani.