Dragul meu inger....

marți, 30 martie 2010

Stau si ma intreb oare de ce viata e nedreapta?De ce ni-i rapeste pe cei dragi?De ce unii din noi avem parte de fericire"cu portia"?De ce fiecare zi trebuie sa fie mai trista decat precedenta?De ce?Am atatea"de ce-uri"in cap incat nici nu pot sa-mi fac ordine in ganduri si sa le enumar..Sunt dezamagita..Mi-e dor de viata mea de dinainte...Mi-e dor de fericire..Mi-e dor sa ma trezesc cu zambetul pe buze..Acum dimineata perna e uda de lacrimi,iar ochii imi sunt rosii... Imi e atat de dor de ceea ce era inainte,imi e dor sa zambesc,sa simt ca pot zbura,sa simt ca traiesc...Imi caut cu disperare pofta de viata in adancul sufletului.Am mare nevoie de ea,dar nu o gasesc...A disparut o data cu ingerul meu pazitor...Sper ca macar ea sa reapara,macar o parte minuscula din ea,caci ingerul meu nu va mai reveni niciodata...Degeaba imi doresc asta cu ardoare,degeaba implor divinitatea,degeaba mai sper,degeaba visez,degeaba...Ingerul meu a plecat la alti ingeri...Stiu ca ma vegheaza de  sus,dar nu e de ajuns...Am nevoie de el aici,pe pamant... Stiu din pacate ca doar in vis ma va mai imbratisa asa cum o facea inainte,doar in vis ma va mai alinta si va glumi cu mine...Doar in vis vom mai fi impreuna formand fericirea deplina....Doare  atat de tare...Golul  lasat in suflet e imens....Acum e plin de lacrimi...Si stiu ca si tu,draga ingerule ti-ai fi dorit sa fii aici,stiu ca nu ai vrut sa pleci,stiu ca tu ai luptat cu moartea cat ai putut de mult,stiu ca regreti ca nu esti aici,stiu ca iti pare rau ca ai plecat atat de devreme,stiu ca mai aveai atat de multe planuri ce au ramas doar la stadiul de planuri din nefericire,stiu ca asta te doare.....Stiu ca iti lipseste viata de aici,stiu ca iti lipsim..Stiu ca ne iubesti...
Te rog ca la noapte sa vii,sa nu intarzii,am sa ma culc devreme si eventual o sa iau si niste somnifere pentru a fi sigura ca voi dormi mult...Te astept in visul meu pentru a retrai acele clipe feerice de basm din perioada cand ne bucuram impreuna de viata...Abia astept...Din pacate doar in vis ne putem intalni...Visul e acum lumea noastra...TE IUBESC MULT!!!!!!!Am atatea sa iti spun...Am nevoie de sfaturile tale  si de glumele tale...Sper sa avem timp sa facem tot ce mi-am propus!!!!!!!!!!Dragul meu inger...te iubesc!!!!!!!!