Regrete ascunse-n suflet...

duminică, 12 septembrie 2010

Odată cu scurgerea timpului,în sufletul meu au încolţit o mulţime de regrete.Unele sunt mari,altele mai mici,peste unele s-a aşternut praful uitării,în schimb ce altele mă urmăresc pas cu pas tulburandu-mi liniştea sufletească.Majoritatea acestor regrete ascund în interiorul lor lucruri pe care am ezitat să le fac,vise spulberate,amintiri diverse....Regret unele vorbe nespuse,regret unele gesturi nefăcute,regret un"te iubesc"nespus,regret un sentiment nedezvăluit,regret un zâmbet neoferit,regret un semn de viaţă nedat,regret o şansă pierdută,regret o vorbă spusă la nervi,regret o decizie luată cândva,regret o discuţie prostească,regret că am ucis un vis,regret nopţile triste,regret timpul pierdut,regret că nu pot da timpul înapoi,regret tăcerea dintre noi,regret că îmi păsa deşi nu ar trebui,regret greşelile făcute până în prezent,dar şi greşelile pe care le voi mai face în continuare....Regret lucrurile făcute prost,dar cel mai mult regret că nu am îndrăznit să fac anumite lucruri....Pentru câteva clipe îmi imaginez cum ar fi viaţa mea dacă m-aş putea întoarce în timp...Astfel aş putea reveni asupra tuturor deciziilor proaste şi după asta aş putea răsufla uşurată spunând "Nu mai am regrete!"...Mi-aş elibera sufletul de durerea pe care parcă e condamnat să o simtă din ce în ce mai des...Intorcăndu-mă la realitate şi revenind cu picioarele pe pământ ştiu că tot ce îmi rămâne de făcut este să încerc să fac tot ceea ce îmi stă în putinţă pentru a mai repara unele greşeli,acolo unde încă mai este posibil şi nu e prea târziu.Cu toţii avem regrete,acestea apar pe nesimţite în viaţa noastră,pentru că oricât ne-am strădui nu putem face totul perfect,însă important este să ne conştientizam greşelile şi să le îndreptăm,până nu este prea târziu!