Falsitate...

marți, 16 martie 2010

Sunt poate dezamagita,poate trista,poate scarbita de falsitatea de care au dat din pacate dovada cei in care candva poate aveam incredere...Persoanele alea pentru care eu eram in stare sa fac orice,oricand,mi-au demonstrat ca nu intotdeauna totul e asa frumos cum pare....

Cat de frumoase erau acele clipe in care acele persoane lasau impresia ca sunt extrem de bune si ca au un suflet atat de bun si de frumos...Ma simteam in al noua-lea cer,dar am revenit pe pamant si din pacate aterizarea a fost una brusca si dureroasa,reusind sa lase urme si rani adanci in sufletul meu...."Ingerii" din preajma mea s-au dovedit a fi total opusi in realitate....Acei oameni despre care eu vorbeam mereu la superlativ,prin gesturile lor,prin felul lor de a fi,m-au contrazis si mi-au aratat cum e totul defapt,cum sunt ei cu adevarat...Acum sunt poate trista,poate dezamagita de falsitatea de care au dat dovada din ce in ce mai multi oameni ,dar eu nu o sa fiu niciodata falsa cum sunt altii si in privinta asta nu exista,nu a existat si nici nu va exisata loc de "poate".
Alaturi de acele persoane,am avut senzatia ca sunt in nori,dar a venit si furtuna si am ajuns din nou pe pamant,iar atunci cand am descoperit adevarul am vrut pentru o clipa sa fiu sub pamant...dar nu...Nimeni nu merita lacrimile mele,iar acele persoane ce-mi merita lacrimile sunt sigura ca nu ma vor face niciodata sa plang...poate doar de fericire!