Vis...

marți, 30 martie 2010

O adiere calda de vant,a adus langa mine o foaie ce mi-a atras atentia pentru ca era foarte frumos colorata in culorile curcubeului si avea forma unui fluturas.
Nu am ezitat si l-am citit...Era scris cu litere aurite....Razele soarelui il faceau sa straluceasca asemenea celor mai pretioase bijuterii.Scria ca sunt fericita castigatoare a unui medalion miraculos ce imi poate oferi sansa de a "modela"pe cineva dupa bunul meu plac pentru a face din aceasta o persoana demna de titulatura"cel mai bun prieten"....Am zambit si am lasat foita acolo...nu aveam nevoie de ea...Poate ii va fi de folos altcuiva....Eu sunt fericita!!!Am o prietena draga pe care o iubesc din tot sufletul!!!E cea mai buna prietena din lume...Imi e sora,inger pazitor....e totul...
Apoi am auzit cantecul celor de la HI-Q: "Buna dimineata,te iubesc...."A fost doar un vis.Uneori se intampla sa regret ca visele nu devin realitate,dar de data asta nu regret nimic pentru ca nu e cazul...Nu am nevoie de nici un efect miraculos.Am cea mai buna prietena din intreg Universul!!!